Nekad Dorito | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorito

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? kattsniffare#5115

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Anders Karlcson född 1990 och lever sitt unga liv som 33 år åldern i en fattig lägenhet på 13 kvadrat. Vissa kommer kanske se Anders som en läskig typ men han är väldigt glad och tsnäll om någon behöver hjälp. Hans mamma jobbade på det stora sjukhuset och hans pappa på Vianor tills Anders föräldrar dog 2004 som ändrade hans liv. Detta gjorde att Anders hamnade i fel umgänge, och började med knark och vapen och började umgås med folk som var inte rätt för han för honom. Just då denna stund så sitter sorligt Anders i fängelset för vårdslöshet i trafik och stukit ifrån polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion på den lagliga sidan där båda patrarna får delta, jag anser att i ett scenario finns det inget som heter vinst eller att förlora ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rpn tar scenariot inte jag eller den andra personen! finns inget att vinna över och inget som ska ske!

Hur hittade du Unive? Jag glum

Nekad, utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka