Accepterad Dorian_08 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dorian_08

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085123949/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dorian

Vad är ditt discord namn? Dorian#8021

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Bengt och kommer från Albanien men är född och uppfostrad i sverige. Och han är just nu 28 år.
Han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död.

Så Kalle är uppväxt i gäng och kan kriminella saker bara och har gått igenom riktigt mycket.
Kalle ville inte bli som sin pappa och han ville sälja bilar men så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår.
När han var 24 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. Han har nu gjort kriminella saker nu i 4 år och har nu flyttad till en ny stad Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad.
Kalle vet nu mycket om gäng och att sälja droger och göra men han har alltid vari intresserad av att gå med eller skapa eget gäng. Det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans son har lyckats med det han vill.
Det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. Så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat.

Utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet 1991 Mazda MX-5, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. Det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tillräckligt bra enligt han lagkamrater så han slutade fast han älskade det. Men efter ett tag så har kalle fått mycket pengar och han öppnar en bil firma och säljer sin bilar som han själv älskar som är full trimmade pimpade och lever han liv och vet att hans pappa är lycklig!

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är fet bra på rp:a kan göra många roliga scenarios och bidra ksk mer folk i servern som it behövs haha jag är rolig som person jag är kreative vet hur jag kan göra t.e.x roliga scenarios för mig kompisar poliser så om jag t.e.x gör ett bank rån och bara drar ett ställe polisen it kan komma är inte roligt att jag gör ett fet stort sceranio är alltid roligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är bra har jag fått höra plus har sätt människor twitch liva servern min kompisar har vissat mig den har bra ekonomi allt är typ realistisk inte många som lallar som jag tycker är fantastiks och vet att servern är bara bra och och rp:ar bra kan rp:a lallar it!

Hur hittade du Unive? Mina kompisar och twitch streamer

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett som som ig att göra min pappa lycklig men i ooc så finns det inget mål man ska ha det roligt it ha några mål ksk bli rik känna fet med pengar ha bilar men endå att man vill rp:a göra scenarios

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu åxå på univrse den är ganska bra men har hört bättre saker om denna server och denna server har mer personer poliser inne och så vidare
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top