Nekad Don393 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Don393

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adis

Vad är ditt discord namn? kkdfdfi

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fakher,aziz 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,creativ och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter fakher aziz och är ca 23 år gammal, Fakher har alltid haft en ganska tuff och jobbig uppväxt där han hade svårt att försöja sin familg pga fattigdom. Fakhers pappa dog i krig medans fakhers mamma tog hand om honom efter att dem flytt från kriget. Han var ca 5 år gammal där han kom in i ett dagis där han träffade på en vän som var i samma scenario som Fakher och dem, både blev bästa vänner. Dem hängde på fritiden och hjälpte till hemma. Men efter ett par år runt tonåren hade dem båda vännerna ett intresse för bilar detta började efter att dem började gymnasiet på linjen "FORDON" där både två hade ett enormt intresse för fordon. De va då Fakher och hans kompis som hette ahmed både ville öppna ett företag men dem behövde först gå ut skolan för att kunna uppnå dessa krav. Därefter hade de ekonomiska problem eftersom att de var dyrt att hyra en mechanic shop för att bli mekaniker därmed började båda två jobba på mekonomen för att börja med sina första steg av den långa resan. En dag hoppas Fakhe

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa roliga scenarios och skapa en trygg och rolig miljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst i ett scenario innebär att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario inte bara 1 så både han som har mer makt i den stunden och den andra som inte har.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Från början blev jag bannad mycket eftersom att jag inte visste vad rp var, men nu efter 3 långa och roliga år av att rollspela kan jag skapa en rolig miljö. Men jag har såklart lärt mig av mina tidigare misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR=new life rule detta innebär att man ej får komma ihåg vad som hände innan man dog. VDM=viechle death match där man använder fordon som ett vapen.- RDM= Random deatch match där man då dödar någon utan något bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blev nekad på min senaste men jag fattar ej varför det stod att jag har ett aktivt ban men ändå spelar jag och blev accepterad på discord efter en dc ansökan

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Alla

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka