Nekad Don393 | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Don393

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869883051/

Ditt Hex-ID: steam:11000013637a8ab

Vad är din discord tagg? kkdfdfi

Vem var det som bannade dig? Gurkludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-23 213604.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte eftersom att jag blev så förvånad och arg på varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mekonomen och jag kommer inte ihåg så mycket eftersom att jag la märke till att min unive discord försvann sedan så gick jag ut ur server sen in igen dör jag fick meddelandet av att jag blivit bannad för grov doxxing.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag själv gjorde fel och det är min andra gång jag överklagar nu och det allt var ett missförstånd jag skojade med min kompis om hans adress och jag glömde att jag rpade samtdigt som jag säger grejer som inte har nått med rpa att göra jag skulle vilja ha en andra chans därmed har jag rpat jätte länge och är inte oftast bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit skämtet på snap eller på dc iställt för inne i servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka