domme
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? domme
Vad är ditt discord namn? Domelito
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hamed - abdi -20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trvlig,kriminel och otacksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mina planer är att bli en gäng ledare eller klivare
Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha kul och att när människor träffar mig ska dom vilja bli min vän och att ja kan få många att komma in i denna rp servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra de en annan säger att man ska göra om man e i ett rån så de blir verkligt tillexempel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja har spelat lavidia rp innan men då läste ja på alla reglerna mycket så ja bröt aldrig nån regel kan man säga
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait som innebär att man försöker att få polisens uppmärksamhet och en annan regel är vdm typ att man kör in i andra och använder bilen på fel sätt och använder den som ett vapen typ
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hetter domme ja skulle jätte gärna villja bli en del av denna server för ja har hört så mycket om den de var allt tack
Vad är ditt discord namn? Domelito
Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hamed - abdi -20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trvlig,kriminel och otacksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mina planer är att bli en gäng ledare eller klivare
Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha kul och att när människor träffar mig ska dom vilja bli min vän och att ja kan få många att komma in i denna rp servern
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra de en annan säger att man ska göra om man e i ett rån så de blir verkligt tillexempel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja har spelat lavidia rp innan men då läste ja på alla reglerna mycket så ja bröt aldrig nån regel kan man säga
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait som innebär att man försöker att få polisens uppmärksamhet och en annan regel är vdm typ att man kör in i andra och använder bilen på fel sätt och använder den som ett vapen typ
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hetter domme ja skulle jätte gärna villja bli en del av denna server för ja har hört så mycket om den de var allt tack