Nekad Domi. | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi.

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
177
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik

Vad heter du på discord? DomiKing#6636

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:30 till 00:00 alla dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 bans men har ej bevis men kan vissa på intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som serveradministratör är du ansvarig för att hjälpa till med små collegeuppgifter, tack, du måste vara ett gott exempel för alla nya spelare och förbjuda personer som bryter mot reglerna, ifall servern släpar mycket, en anledning är mycket nere eller skrotas i vägen Bilarna på sidan kan skjutas för att underlätta servens spel. Du måste vara ett bra exempel för icke-medlemmar och hur en bra rp-sida ska se ut på unive. Man måste vara en förebild och måste avgöra vad som är rätt och vad som är fel och underlätta för medarbetarna när det kommer till mindre överträdelser eller förklaringar inom rpn. Du kan också svara på ett PM från en icke-medlem om de har frågor om en tee eller något. Som servitör ska man inte vara kräsen med spelarna. Bra spelare, gör rätt på college.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag har varit i ett träsk när din rpar är dålig, och eftersom det är så, hoppas jag att några människor kommer att förbättra sig och vara ett bra exempel för unive. Jag vill hjälpa människor som var i min situation när jag var en katastrofåterställare, men nu när jag har lärt mig att reparera har jag ett bra grepp om hur man lär folk vad som är rätt och vad som är fel. Jag skulle vilja bidra till unive och jag tror att detta är ett bra sätt att visa min tacksamhet. Trots det har jag nyligen utvecklat min rp och blivit en bättre rper så jag vill bli serveradmin, det finns många bans totalt men det var länge sedan, nu under det senaste halvåret har jag fick några eftersom jag redan förstår hur rpn fungerar och känner att jag passar bra för rollen nu eftersom jag har en bra uppfattning om hur rpn ska fungera

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du revvar under senario. Människor som inte bryter mot reglerna är förbjudna att använda sina tillstånd för egen vinning. Missbruk av karaktären genom att inte följa reglerna. revvar sparkar folk så de inte sugs in i scener osv. Det finns många sätt jag känner att jag kan hantera
 
fick nyss indragen servervakt, vänta minst 30 dagar innan du kan ansöka igen!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top