Nekad doktorisak | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doktorisak

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Ditt discord namn: doktorisak

Ditt Hex-ID: steam:11000011476248c

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och ingame ban

Vem/vilka tog beslutet? clässic

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag sa en sak halv ooc ig och fick indraget och ban

Hur är beslutet felaktigt? jag hade EN krimvarning innan och jag fick en till krimvarning och då fick jag indraget och vad jag vet så får man indraget vid 3 krimvarningar så jag tycker att det va väldigt dumt och slarvigt gjort av clässic och att få en krim varning för halv ooc tycker jag är väldigt konstigt för jag sa "ber du dina vänner komma hit eller" och då sa han såklart och 5 sec senare kommer hans vänner och börjar skjuta och det har clässic klipp på för det visade han mig i supp så jag förstår inte varför clässic lägger all fokus på mig och ger mig indraget för en så liten sak när dom andra sitter och grovt metar och vad hade halv ooc saken med min krim att göra tycker att jag borde fått en längre ban ist

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/Isak%20Jacobsen/Downloads/image.png3456.png i första bilden ser du att min första varning redan gått ut så jag hade bara 1 varning och han ger mig en till varning och indraget förstår verkligen inte

https://cdn.discordapp.com/attachme...c8c8b615a4d9d9132a1062c06de1087fd97e9e3a277b& och här ser man vad jag säger och jag säger de för att han är inte intabbad och inte svarar ig och 5 sec senare kommer det folk och skjuter så fattar ej varför jag få indraget för nått så litet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka