Nekad Dodosaurus | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dodosaurus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198398689930/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Wahman

Vad är ditt discord namn? Dodosaurus#0381

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Dodman och han kommer från Norrköping. William är 30 år gammal och äger för tillfället en BMW M2. Han har ett stort intresse för bilar och motorcyklar och har ett litet företag med sin kompis där han köper och säljer fordon. Han hade en bra uppväxt och gjorde bra ifrån sig i skolan. Efter att William hade slutat grundskolan så gick han ekonomiprogrammet, men upptäckte senare sin kärlek för bilar och motorcyklar. Med hans kunskaper inom entreprenörskap och ekonomi kunde han använda det för att starta eget företag. Williams dröm är att äga en fulltrimmad och fullpimpad BMW M4.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar att rollspela och tar det seriöst. Jag kan hjälpa till genom att vara aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gillar GTA och rollspel så det blir en bra blandning.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara aktiv och hjälpa med servern och tjäna pengar samtidigt som jag har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli mångmiljonär och bli bättre på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka