Nekad DJD24 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Ditt discord namn: djd24.

Ditt Hex-ID: 1100001454d4e17

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller. + pban medlem/krim/2024medlem/avklarad aktivitetskontroll.

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum+ 4 andra som jag inte vet

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att staffsen tror att jag fuskar och då fattar jag ju såklart att de perma bannar och drar roller på alla som fuskar. Det sjuka för mig blir ju att jag själv vet ju att jag inte fuskar så det blir ju väldigt störande när man blir bannad för fusk och får indragna roller typ utan anledning. jag fattar ju såklart också att ni inte kan tro på mig när jag säger att jag inte fuskar för det säger väl alla som blir bannade för fusk. Jag tycker att det känns lite som att bara för att man lyckas ha lite tur och sätta ett skott när någon åker iväg så blir man anklagad för fusk direkt på klippet tycker jag man ser klart och tydligt att jag inte lockar eller något och mitt sikte är rakt på hans huvud. Det är ju liksom första gången jag ens lyckas pricka någon som åker iväg i bil och då direkt blir jag anklagad för fusk, det är inte som att ni vet alla andra gånger jag skjutit och aldrig ens lyckats träffa. Sen klippa jag detta för att han killen jag döda skrev att det var fusk och då tänkte jag ju skicka klippet till han för att bevisa att jag inte fuskar eftersom själv visste jag ju att jag absolut inte fuskar därför skicka jag klippet till honom direkt för att han skulle se att jag inte kör något fusk men då blir jag istället bannad. Jag förstår beslutet från erat perspektiv om ni verkligen tror jag fuskar men från mitt perspektiv känns det helt orimligt. Jag har skrivit att jag gärna vill bli pc checkad jag hoppad support direkt efter beslutet och bad om pc check men då kunde dom tydligen inte göra något åt saken. Jag blir fortfarande gärna pc checkad.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt då jag helt enkelt inte fuskar jag vet ju inte hur jag ska bevisa det eftersom att alla verkar tro att jag fuskar nu och ingen vill pc checka. Det här klippet var ren tur och för en gång skull lyckas jag pricka grabben i huvudet när han kör iväg. Men då ska man drekt bli anklagad för fusk det var inte heller någon som bad mig komma support så hade de kunnat pc checka mig direkt och sätt att jag inte har något. Jag blev direkt bannad och fick inte ens chansen att bevisa mig. Jag förstår att ni bannar mig om ni tror att jag fuskar men kan ni snälla ge mig en chans att bevisa för er att jag inte gör det. För det blir liksom ganska tråkigt för mig när jag får indragna roller av nått jag inte har gjort.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jr920swe2ky3pu3fJ?invite=cr-MSw2NGYsMjE3NjM5OTA0LA (mitt klipp som killen jag döda ville se) + att det står (ingen detalj angiven) i mera detaljer bara fusk

vill så gärna komma tillbaka till unive roleplay eftersom jag har inget annat spel nedladdat och älskar verkligen att spela på unive roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka