Accepterad DJ. | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Vad är ditt namn i verkligheten? Delav

Vad heter du på discord? drake_owo

Vad är ditt Hex:ID steam:110000114033c2e

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara aktiv 2-3h under vardagarna och 2h ish på helgen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan tidig 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV lättar vikten på små ärenden så staffas slipper ta upp sin tid av dagen och lägga det på större ärenden med andra ord underlätta staffarbete. En sv är "under the radar" och har ett extra öga vid sidan av på spelare som så dom inte försöker på sig något lurt när staff inte är närvarande. Självklart så klipper jag och har goda skäl till när man bannar eller kickar lallare, oseriösa rp spelare m.m (regel brottare).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern och få bort de små regelbrott som brottarna som lallar och inte är seriösa i sin rp. Som SV ser du till så sätt att reglerna som är grunden till RP följas och att få en hög RP nivå på Unive genom att göra förändring och se till att alla har det kul, gör bra rp och inte gör eller kommer undan med regelbrott. Jag ska egentligen ha SV då jag har redan gjort en ansökan och intervju och blivit godkänd. När jag var MA och sa upp den så valde staff att dra min SV utan anledning, förmodligen av misstag. Jag har vart MA flertal gånger innan och varit SV sedan länge och vet hur det funkar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara SV och ha tillgång till kommandon kan vara frestande där man missbrukar sin makt som i sin tur kan leda till abuse eller krooption vilket är nolltolerans. Alltså missbrukar man sin makt och över använder när det verkligen inte behövs, prio är att RPa allt så mycket det går. Att inte banna eller abusa ban perms mitt i scenario och utan bevis.ban.png

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka