Nekad dizzzyonthebeat. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? dizzyonthebeat.

Vem var det som bannade dig? Ken12

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: a83bd12b7a08084894157a7c00b110fa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ken12 banna mig pågrund av meta, och jag kan förstå honom till 100%, och om jag ska vara helt ärlig med dig så ångrar jag det. Och har lärt mig av ett stort Misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kan börja med att jag vaknar upp klockan 08:00 ska till skolan så skriver en Staff vid namn Sleminem och skriver till mig att jag är Cooked och då skriver jag varför? Du deltar i meta discords och där tänkte jag, Rätt åt mig, för jag visste till slut att jag skulle bli banna för det. Så jag går till skolan, och sen när jag väll ska hem så fick jag indraget Kriminell för " Metar, deltar i Meta Discords och använder Tredjespartmjukvaror (Pling ljud). Beviset var i mina Medals Klipp som jag hade. Så jag brydde mig inte för det var mitt fel och detta ångrar jag super mycket. Philip320 har tagit upp det i Kriminell Möte att man ska ej göra det, men fortfarande gör jag det och det är super dumt för du kommer ingenstans med det. Så jag blir bannad på Discord Servern också, och det förstår jag för detta är inte Okej på några håll. Detta är ju strikt i GrundReglerna i Unive Roleplay. jag kommer att aldrig göra om det, asså aldrig i mitt liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel, jag gjorde ett stort Regelbrott på Unive och jag har lärt mig av mitt misstag jag har gjort. Och jag har tagit bort mitt Pling Ljud och allt för jag vill vara kvar på Unive, Unive är den servern som man kan köra och ha roligt på utan att den stängs ner. Jag har tagit kontakt med Ken12 och skrivit lite med dig, och jag förstår, jag har gjort ett stort Regelbrott och jag måste ta det lugnt lite, men jag lär mig fort av mina Misstag och jag menar det faktiskt. Jag har haft nånting och gjort på dagarna. Ken12 hoppas du förstår till 100% Jag ångrar det jag gjorde och kommer aldrig att göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina tidigare bans, men jag inte sån person som blir bannad massa gånger. men jag försöker att hålla mig undan för detta att inte bli bannad och vara en grön spelare på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut, inte delta i Meta Discords och använda Pling ljud, det har jag lärt mig av. Och jag har sakt till mig själv att inte använda mer. Kommer inte vara med i Grupper som handlar om unive eller något. Då lämnar jag direkt eller rapporterar direkt till en Staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lär mig alltid av mina bans jag får på Unive, jag kommer att aldrig göra om det mer, asså aldrig. jag har lärt mig mycket. Detta påverkar andra runt omrking i unive också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%, jag har också väntat i 5 Veckor och tänkt igenom allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka