Nekad Dissil | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dissil

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi ab

Vad heter du IRL? Vince

Vad heter du på discord? Vince R#2105

Hur gammal är du? 13 irl 25 (IC)

Hur länge har du spelat på Unive? Mer en ett år såklart.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på ett bra sätt. Så vi kan börja med att jag kommer skriva ut i (twt) att vi tar intervjuer så kommer jag och behöva vänta lite om det ej kommer någon så skriver jag ut igen och om det kommer några tar jag intervjuer med de så får vi hoppas på att de klarar det så jag och vi personaler kan styrra upp Taxi AB till en stor hjälpfullsam plats, och fördelen med detta är att jag ska försöka see till så alla skötter sig och så att alla kan sitt jobb och ifall det är någon som skickar ut i appen så kommer någon och hämtar han/hon. Och jag tror nog säkert att jag kan utveckla taxi AB till en bra plats och en stor plats som många kommer att vilja jobba med i framtiden.
Och jag känner dels att jag kommer att kunna ta detta stora ansvar och kunna bidra med bra personaler och aktiva taxi bilar. Jag hoppas att jag kan styrra upp detta och göra det till en bra plats och jag sökte också till chef för att jag känner mig mogen nog att kunna ta ett riktigt stort ansvar som chef på Taxi AB och jag hoppas att jag kommer och bli chef för då kommer jag nog att fixa detta väldigt bra och göra det till ett ställe som är alltid aktivit och personaler som jobbar där kommer alltid kunna åka runt i sina taxis och hjälpa till. Och när jag va liten så valde han att åka taxi bilar för jag hade alltid velat jobba på en taxi ab som chef så när han blev litte större valde han att ansöka till just chef och han känner sig riktigt mogen i denna åldern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter inom jobbet. För jag har dels jobbat på Taxi AB i förrut och det va ett bra ställe. Jag har också lite olika efreanheter jag har ju jobbat på Securitas också så jag kan trafik reglerna vet hur man kör och dels vet hur man tar intervjuer.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag typ hela tiden eftersomatt det e sommar-lov såklart. Men för tillfället e jag på semester i 2 dagar till men när jag kommer tillbaks så kommer jag att styrra upp det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart (Unive är bäst)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej skulle aldrig hända.

Har du läst våra Regler? Japp klart och tydligt och jag ska själv bli servervakt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka