Nekad Dippossi | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? David och jag är mogen och kan rpa bra

Hur gammal är du? snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 421 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har varit chef där 1 gång och har aldrig gjort nåt stort fel den gången jag var det och men jag avgick från mekonomen för att starta ett nytt gäng med mina polare och tycker de kriminella livet blev tråkigt och vill verkligen bli chef på mekonomen eftersom jag gillar och kommer vara jätte aktiv när jag blir det eller om jag äns blir det och jag gillar multistaden jätte mycket så då är det roligt om man får jobba på det jobbar man gillar på en så bra server.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som jag sa har jag varit chef där innan så jag kan priserna utan till nästan för jag har glömt lite nu men jag vet hur man fixar dom.och kommer vara jätte jätte aktiv när jag blir det.

Berskiv din karaktär? en 22 årig man som heter robin som gillar mekonomen och du kan oftast se mig på gatan med en volkswagen mk3 eller en mekonom bil när jag eller om jag ens blir det.och han gillar att festa på fritiden men när jag blir mekonom-chef kommer jag jobba jätte ofta och missa ganska många fester men jag kommer vara där och checka läget då o då men inte festa.Om jag blir chef så skulle det också uppskattas om ni skulle kunna ta bort mina wahaji roller på dc men ingame har jag 2 olika karaktärer så ta bara bort dom i dc för jag kommer ändå köra på den som inte är kriminell ändå och vill bara säga att det skulle betyda jätte mycket om jag skulle kunna bli chef:)

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar:14:50-00:00
helger:09:40-02:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja. såklart för om jag inte får det ska jag inte ge upp utan om jag inte blir chef kommer jag fortsätta köra som vanligt.och om jag blir chef kommer jag bli jätte glad:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej absolut inte och om jag nånsin gör det kör jag på aiming servrar för att få bra aim och t.ex av en server är rsm för det är en bra aiming server men den kör jag bara på när det behövs men jag har inte gåt in på den på länge för multistaden är så rolig:)

Har du läst våra Regler? RDM: när man dödar nån av ingen anledning och det betyder random deathmatch
VDM: när du kör på nån med mening
COPBAIT: när du driftar eller burnar framför polisen för att få dom efter sig
NEW LIFE RULE: att när man dör kommer man inte ihåg nåt
METAGAMING: när man får information från nåt ooc t.ex discord och om man blir rånad omch de tar din komradio ska man inte säga nåt i dc eller nån information
POWERGAMING: när man inte rpar skadad när nåt har hänt t.ex att man krockar och bara fortsätter att köra eller på påkörd och bara ställa sig upp och fortsätta springa
COMBATLOGG:när man reloggar/lämna när man är i ett scenario
FEARRP:när man inte spelar rädd utan att man istället för att vara rädd istället är kaxig eller tar upp ett vapen medans de rånar dig eller riktar en pistol mot dig och du bara springer där ifrån

Nekad - Mekonomen har redan en chef.
Låser & Arkiverar
Önskar dig all lycka till nästa gång! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka