Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? beter sig inte i gudärende.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fär att ha snackat out of karaktär och bratat i mun i en gud

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han blev pistol hotad men han blev inte ens rädd elr låtsades vara rädd utan bara fortsatte köra och sen krockade han och jag låtsades få ont men han bara brydde sig inte och sen hoppade jag ut och la mig ner på marken, sedan ställde jag mig upp och gick till förar dörren, han hoppade ut och jag sparkade han 1 gång och så dog han. jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vill verkligen inte förlora en jätte nice server och ångrar det jag gjorde jätte mycket,förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel för att jag dödade han och snackade i mun på han och sa till han att han inte RPade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för rdm men det var inte mitt fel och fearrp men det var när jag var ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, att bara bry mig om min egna RP och inte andras och inte hantera allt med våld och ber så hemskt mycket om ursäkt igen för att jag har gjort det jag gjorde och jag vill verkligen inte förlora den hör servern för att den är så bra det bara kan bli, sorry för det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte bry mig om andras RP och inte hantera allt med våld och jag kommer aldrig göra om det,sorry.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka