dippmannen123 | Chef-jobb Godkänd [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag gillar yrket generellt och vet hur man ska hantera sig som chef över Securitas. Jag jobbar även dör nu så kan väldigt mycke om just Securitas. Jag vill även kunna utveckla Securitas mer utåt och visa vad vi gör när vi är i tjänst och vad vi sträver efter. Jag kommer även att göra så de finns olika sorters arbetsområden inom yrket som t.ex. livvakt, säkerhetsvakt, parkeringsvakt och väktare så man kan få välja lite vad man vill satsa mer på. Jag kommer även att använda mig av ett Google formulär där man ska fylla i lite olika frågor och vad man mest vill satsa på inom yrket. Sen kommer jag såklart att hålla utbildningar så man kan få lära sig mer om hur man ska hantera sig i olika situationer. Under utbildningarna så kommer jag att dra upp hur man ska hantera tazern, batongen och bilarna sen kommer jag såklart att använda mig av jobbvarningar osv osv. Jag kommer även att ha lite olika krav på hur man ska vara som Securitas som t.ex. mogen, wl, aktiv och lite tidigare erfarenhet men såklart om man inte har tidigare erfarenheter så kommer jag såklart att ge dom ett försök att lära sig mer om yrket Securitas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som det nu så har erfarenheter och har även varit biträdande chef över Securitas så vet det mesta inom chefsplatsen på Securitas

Berskiv din karaktär? Han heter Pelle Svensson är 25 år gammal och kommer ifrån Jönköping. Han har haft en väldigt dålig uppväxt med föräldrar som bråkar och dricker mycket och han har inte haft så mycket pengar själv och det har han mått dåligt över. Han jobbar som Securitas nu och han vill gärna kunna uppgradera sig inom yrket Securitas

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 4-10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka