Accepterad dinpappakompis | Ban Överklagan [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinpappakompis

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? yasin75754

Vem var det som bannade dig? danix.100

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde för fort sirka 120km/h för jag följde efter en kille som hade tagit min p-a s bil och han strässa lite men danix visste ju inte att jag jaga en kille så de går inte att klandra han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på jobbet och skulle skjutsa min kolega till sjukan sen ropa min p-a i radion att han och en till kolega var där och bedde och skjus och då hemta jag dom och så och så sejer han där e han som snodde min bil och då kör jag efter lite snabbt för min p-a ville ha tillbaks sin bil och skriver ått min vän för han e bannad från forumet han prata med wux och 2 till han sa att han skulle göra ett nytt konto men de gick inte så jag skriver ått han han heter abdi karim ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ingen fel aktigban de var jag som gjorde fel att jag körde snabbt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för c logg för länge sen meta kommer inte ihåg vrf och lite att min röst inte passa min karaktr och nu fort körning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja borde inte ha kört för snabbt borde bara åkt 80 och inte bryta mot regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att följa 80 regen och alla era regler så klart och att staff gör ett bra jobb dom tvekar inte när någon bryter mot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tack för ni läst hälsar min vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka