Nekad Dino | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071147582/

Ditt Hex-ID: 11000014236b63e

Vad är din discord tagg? Dinotuna#1605

Vem var det som bannade dig? Liebermann

Hur lång tid var din ban? Tre dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Liebermann. Återstår: 2 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att en ordnings vakt hade en dåligt dag eftersom att jag råkade slå till honom så bannade han mig direkt efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En ordings vakt argumenterade med min vän om att han skulle få böter så jag la mig i och började bårka med honom, han hotade mig med att ringa polisen så jag råkade slå honom och sprang iväg men blev bannad strax efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom det inte var RDM, Jag dödade ingen så jag förstår inte riktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag behövde inte läga mig i bråket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska vara mer seriös och inte bråka med personer.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top