Nekad Dino | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Ange ditt födelsedatum 14 November 2005

Vad heter du på discord? Dinotuna#9014

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15 - 22 Vardagar

Fredag - 15 - 23
Lördag - 10 - 23
Söndag - 10 - 22

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag jar spelat Multistaden i över en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra mitt bästa till att göra multistaden till en bättre och en roligare plats att spela på, jag kommer göra mutlistaden mycket bättre och roligare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag gillar verkligen Multistaden och vill förbättra servern, jag har sett att visa personer förstör för andra genom att bryta reglerna, jag vill få stopp på det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att försöka varna folk som gör fel och om det forsätter så ska jag raportera till en staff eller högre så att de ska få ban. När jag spelar och ser att de bryter mot regler så kommer jag ge de en varning.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer göra mitt bästa som server vakt och jag kommer även att vara väldigt aktiv i server för det nästan det ända spelat jag spelar.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill göra multistaden till en bättre server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en vissa komandon som /dv, /revive (id), /kick (id) (andledning) och s/vban (id) (aneldning)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad ett par gånger men det har antingen varit när jag började servern eller när det är en felaktig ban. Jag har inte blivit banand ett tag nu eftersom jag kan alla regler och tar serven väldigt seriös

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka