Nekad Dinbabaskompis | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinbabaskompis

Icke Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Vad heter du på discord? wille#4656

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 3 - 5 h vardagar
Helger 6 - 12 +

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på unive 500 h

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag tagit ett stort ansvar genom att alltid vart runt på ställen som det lallas mycket på och hålla koll på speciellt ej whitelistade spelare eftersom dom är oftast de som lallar och inte bryr sig om att börja rpa. Jag skulle också hållit koll på andra också inte bara ej whitelistade för whitelistade spelare gör också fel. Jag skulle alltid haft klipp så jag kan visa i support ifall någon som jag har kickat eller svbannat väljer att sätta sig i support och tycka att jag gjorde fel och vidare. Jag skulle också hela tiden hjälpt folk som behöver hjälp och jag skulle aldrig som ett t.ex min vän metagamear och powergamear och jag har klipp och allting på det så skulle jag ha svabannat dom även fast det är min vän bara för att göra Unive till en bättre plats att rpa på för oss alla.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt är för att jag är redo att ta nästa steg och jag är aktiv ofta och länge per dag . Jag försöker mitt bästa bara som whitelist att ta bort alla lallare men hade varit lättare ifall man har servervakt så man kan göra det själv istället för att hoppa support eller skriva en /report varenda gång jag behöver hjälp med en lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att jag skulle varit aktiv ofta och länge per dag. Jag skulle hålla koll på så många ställen som finns och som det lallas på mycket. Skulle alltid ha klipp så ifall någon t.ex hoppar i support för en svban eller kick så kan jag visa vad han gjorde fel eller sa fel. Jag försöker så bra jag kan redan som whitelist att göra en /report varenda gång jag ser någon lalla. Jag vill göra Unive till en bättre plats för oss alla.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt därför att jag är aktiv ofta och länge per dag. Jag är snäll och har en hög rp nivå. Jag kommer alltid ha klipp så jag kan förklara till den som blev svbannad eller kickad vad han gjorde fel och hade alltid sagt åt dom att kolla reglerna ifall dom blir svbannad eller kickade för dom ska inte kunna bli svbannade eller kickade igen ifall dom bara läser och börjar följa reglerna till Unive. För jag vill göra Unive till en så bra plats för oss alla.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att göra rpen bättre för oss genom att ta bort alla lallare som inte byr sig om att börja rpa och genom att jag skulle försökt göra mitt bästa för att bidra till att Unive blir en bättre plats för oss alla att rpa i som det inte finns lallare som bara springer runt och förstör rpen för oss alla hela tiden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? [Detta är servervakt kommandos] /svban id anledning /kick id anledning /revive id /toggleid

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes det har jag. Jag har plus 10 bans. Det är en långhistoria. Men det jag gjort fel har jag lärt mig. Jag är seriösspelare nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka