- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552526916/
Ditt Hex-ID: steam:11000015ee7fa44
Vad är din discord tagg? busigatheo
Vem var det som bannade dig? blev bannad av anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bara åkte runt i min bil och sen så blev jag bara kickat ut fivem och då stog de att jag blev bannad. jag fuska inte eller nåt ni kan pc checka mig ni kommer inte se nåt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt i min bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag har inte fuskat.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för jag sa n-ordet som jag aldrig har sagt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för gjorde inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inget aldrig fuskat
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej
Ditt Hex-ID: steam:11000015ee7fa44
Vad är din discord tagg? busigatheo
Vem var det som bannade dig? blev bannad av anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bara åkte runt i min bil och sen så blev jag bara kickat ut fivem och då stog de att jag blev bannad. jag fuska inte eller nåt ni kan pc checka mig ni kommer inte se nåt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt i min bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag har inte fuskat.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för jag sa n-ordet som jag aldrig har sagt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för gjorde inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inget aldrig fuskat
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej