Nekad Didrikou | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Didrikou

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik

Vad är ditt discord namn? D1dd1s

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2010

Berätta om din karaktär. Amir Lind människa som gillar bilar hänga med vänner och är väldigt snäll, han är uppväkt i sverige, har haft de bra och inga större problem, han gillar ju att meka med bilar de är hans hobby, han brukar känna sig lite deppig/ledsen när hans mamma inte mår bra hon är drabbad av en svår cancer, han pappa finns alltid för Amir och pappa har alltid funnits där för Amir, innan Amir flyttade hemifrån så va hans pappa med om en olycka men de gick bra, hans framtid ser väldigt bra ut med mycket arv han har från sin pappa, han har ett mål att bli mekaniker eller något annat, som känns bra för Amir så att han har råd med tak över huvudet, och Amir är väldigt intresserad av bilar, fotboll och polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra/seriös rp, aktiv dagligen och försöker göra det roligt för alla som jag rollspelar med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra det roligt för både sidorna som rollspelar(t.ex Att om man bråkar så ska man inte bara åka och döda den personen som gjort något imot dig du ska försöka dra ut på de så att de blir roligt och spännande inte bara vinna hela scenariot. Du ska inte bara spela så de blir roligt för dig själv du ska tänka vad de kan bli roligt för den andra i detta scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp jag har läst och förstått. RDM står för random deathmatch till exemple om jag går till torget och dödar någon utan anedning eller om jag skjuter någon utan anledning! VDM står för vehicle deathmatch och det är då om jag kör över någon eller dödar någon genom mitt fordon lite mer förklaring, an använder sitt fordon som ett vapen. Combat loggin är vi säger att jag blir rånad och då kanske jag har 1000kr kontanter jag inte vill förlora dem 1000 kronorna så kan man lämna servern/ alt f4 eller något som man disconnectar med. Så blir det combat loggin och det är inte tillåtet inget av de jag har skrivit här är inte tillåtet!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel jag har varit polis i ortenwave har varit krim i denna server förut och det har gått hur bra som helst och detta var typ för 2-3 år sedan och jag har runt 400 timmar inom rollspel! :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte direkt att jag försöker bara köra bra och schysst spel/rp och ska mig ett jobb kanske köpa lite bilar. Och bara ha roligt och följa alla regler :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog ej sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka