Accepterad Dhc222 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dhc222

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199747569218/

Ditt Hex-ID: steam:11000016a881642

Vad är din discord tagg? dhc222

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem! Bara så ni vet så har jag ingen bild där det står att jag är bannad från dcn. Därför tog jag en random bild jag har.

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250501195231.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oaktiv kanske? att jag delade min privata grupp? jag vet inte men det är mina tankar om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte spelat på denna server på ganska länge och helt plötsligt så var dcn borta och jag kunde ej gå med igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror jag blev borttagen från dcn eftersom jag skickad en privat grupp i unive dcn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag spelade på denna server för ca 1 år sen så blev jag bannad lite grann för ooc mm. Jag har lärt mig att man ska prata sp verkligt som möjligt så rp nivån blir bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fortfarande så blev jag avstängd från discorden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet ej vad jag har gjort men detta var så länge sen så jag minns ej! Jag vill även komma tillbaka till servern för att skapa nya minnen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka