Nekad dexta | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dexta

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Vad är ditt discord namn? dexta57

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Svensson (32)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? raggig, trevlig och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosses bakgrund är att han är ifrån norrland runt östersund hållet och han har varit väldigt bil intresserad och är det nu också men han har ju spenderat väldigt mycket tid i garage och sådannt ute på landet. Bosses framtids planer på unive är ju då att tjäna ihop sina pengar och sedan möjligtvis bygga upp en bil kollektion och jobba på ett bil inriktat yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? JKag kan bidra med bra och seriös rp med många roliga scenarion och även att vara trevlig och försöka hålla upp stämningen då jag tycker att lall är jävligt onödigt och sådannt liknande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte ska försöka använda powergaming och försöka göra scenariot roligt och rättvist för båda parterna där alla ska ha en chans att "vinna" och ha en bra upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat för meta gaming på en annan server och märkte att det blev en mycket tråkigare och lalligare RP nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = vehicle death match VDM innebär att man använder sitt/ett fordon som vapen där man tillexempel kör på någon med vilja av att skada den personen

RDM = random death match RDM innebär att man dödar någon utan en villkorli9g anledning där man inte har en bra anlednijng att döda någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag har ftt med allt nödvändigt för min ansökan:))

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka