- Förbjuden
Användarnamn: Devz
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979373159
Vad är ditt namn i verkligheten? David Elgström
Vad är ditt discord namn? deVz #7124
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 1996
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Hassan Ikassan är 30 år och är väldigt intresserad utav mc då jag kör för det mesta mc. Har också ett intresse utav att bli brandman då jag vill rädda folk ifrån brand/fara/olyckor.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bli brandman på servern och då behöver jag bli WL på servern. Har precis börjat på denna servern och tycker denna är en av dom bästa så vill helst fortsätta på servern.
Kommer att bidra med att hjälpa folk i trafikolyckor samt bränder och även vid skador.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli brandman
Hur många timmar har du på FiveM? 50
Hur hittade du Multistaden? Via flertal kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, jag har blivit bannad 1 gång men blev unbannad nästan direkt då det var en felaktig ban.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979373159
Vad är ditt namn i verkligheten? David Elgström
Vad är ditt discord namn? deVz #7124
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 1996
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Hassan Ikassan är 30 år och är väldigt intresserad utav mc då jag kör för det mesta mc. Har också ett intresse utav att bli brandman då jag vill rädda folk ifrån brand/fara/olyckor.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bli brandman på servern och då behöver jag bli WL på servern. Har precis börjat på denna servern och tycker denna är en av dom bästa så vill helst fortsätta på servern.
Kommer att bidra med att hjälpa folk i trafikolyckor samt bränder och även vid skador.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill bli brandman
Hur många timmar har du på FiveM? 50
Hur hittade du Multistaden? Via flertal kompisar
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, jag har blivit bannad 1 gång men blev unbannad nästan direkt då det var en felaktig ban.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej