Accepterad Devil | Beslut Överklagan [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Ditt discord namn: devil1zk

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller och permanent ban

Vem/vilka tog beslutet? Deckz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag gjorde en ticket om en person som köpte vapen för irl pengar för jag ville att han skulle bli bannad från unive och då strax efter kom jag på att jag har återinstallerat min dator sedan jag hade bilderna kvar och därav har beviset försvunnit. Jag sitter sedan i min soffa och tittar på film med familjen och går sedan in på min telefon och ser att deckz har skickat många meddelanden till mig och då har jag inte svarat för jag inte sett men då har han skrivit att han drar mina roller för undanhållning av bevis. Jag har sedan pratat lite med deckz efter det också och kom fram till att jag skulle göra en beslutsöverklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är kanske inte felaktigt men det är nog ett missförstånd. Jag borde inte ha gjort en ticket om jag inte hade bevisen. Jag borde istället först tittat om jag hade kvar bevisen vilket jag hade glömt. Samt så kanske jag dock borde fått mer tid innan mina roller drogs.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Inge

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka