Nekad deuzz09 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

deuzz09

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198112255684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad är ditt discord namn? DeuzzSwe#6920

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Persson jag är född i sverige och är uppväxt med min mamma och min bror när jag var runt 10 år flyttade vi till brasilien där gick jag i skolan tills jag blev 14 år sen åkte vi hem till sverige igen åren gick och efter ett tag tyckte John att det var roligt att skruva och laga saker därför vill han jobba på mekonomen eller falck. Min gubbe kan både visa ledsna,glada och arga känslor. John är 25 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för bättre rollspel och kunna upplåsa mera grejer om rollspel. Jag kommer kunna rollspela mycket bättre och prestera bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är unik andra servrar t.ex det är mer spelare mer funktioner osv.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom en stream för jätte länge sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna prestera mycket bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna jobba och göra mer grejer t.ex roligare jobb att vara kriminell osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte så mycket unive är den enda serverna jag fastnar för att spela i timmar på.

Tillbaka