Nekad Dess44 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dess44

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? desx44

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Sudin han är 29 år gammal och bor i staden (Unive) . Pelles uppväxt gick väldigt bra för att Pelle fick väldigt bra betyg i skolan och kunde gå vidare i livet. När Pelle blev 18 år då började han komma in i kriminaliteten för att Pelles vänner började bli det och då började grejer hända när han blev 19 år, Pelle börja gå på droger och tog inte ditt liv seriöst.

Min karaktär Pelles intressen är mycket om att röra på sig, Pelle gillar och springa runt och hoppa ifrån tak till tak med sitt liv i risk, Pelles vänner är också med för att det är också deras intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med och vissa hur bra jag är på och RPA på en sådan stor server.

Jag kan bidra med väldigt bra RP och inget dåligt skit.

Jag kan också bidra med att inte begå några regler och följa serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det innebär helt enkelt att man ska låta tillexempel Polisen få göra sitt så tillexempel ett butiks rån / scenario spelar ut sig väldigt bra. Ger man inte den andra partnern en chans då blir det bara tråkigt och utspela scenariot. Blir bättre om båda får göra sitt och ge varandra chanser till och vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming man får inte ta information ur spelet in till spelet, FEARRP man ska värna om sitt liv. NLR (new life rule) Copbait, VDM man får inte använda sitt fordon som ett vapen. RDM, suntförnuft,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har bra erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka