Nekad Derran | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derran

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Svensson

Vad heter du på discord? Fernito#8295

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9 till 02 på helger ifall jag e inne hela dagen annars kanske 12 till 01 och på vardagar 12 till 00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelade 2021 4-6 månader på servern men sen slutade jag och nu så har jag varit medlem i en vecka på servern igen

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1004884636901589084/1005184470485319841/IMG_2067.jpg

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Någon som hjälper till ingame och liksom ser till så att alla sköter dig ingame eller typ hjälper folk som har dött på fel sätt och liksom hjälper servern ingame och inte så mycket i discord utan att man hjälper de som behöver support ingame och ser till så att håller en proffesionell och seriös rp nivå och även stänger av folk som inte kan bete sig eller kickar

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För att jag är väldigt aktiv är inne väldigt många timmar per dag och läser alltid chatten och jag är en väldigt trevlig person och bemöter alltid alla respektfullt även ifall de har gjort fel och jag gillar att hjälpa andra folk och tycker det är kul att hjälpa andra folk

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Någon som hjälper dig snabbt och på rätt sätt liksom att man inte bara gör som folket skriver i report utan att man checkar så att det stämmer men samtidigt inte stör folk ifall de är i ett scenario utan att man checkar läget först och ser så att allt stämmer så att man hjälper rätt folk och inte folk som bara ber om ress liksom att man ser till så att folk beskriver vad som är fel och att man stänger av follk för rätt anledningar och att man inte bara stänger av folk för du blir arg eller liknande utan att du tänker från den andras perspektiv också så att det går rätt till

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när du använder dina roller eller liksom permissions till att hjälpa dig själv eller din polare t.ex att jag dör för jag glömde ta så bara ressar jag mig själv eller min polare dog för han trillade nerför berget så bara ressar jag det är abuse och korruption är t.ex när jag gör saker jag inte får eller liknande för att hjälpa mig själv eller min kompis liksom att jag gör saker som är förbjudet för att hjälpa mina kompisar
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top