Nekad Denkan | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355311959/

Ditt Hex-ID: steam:1100001178bed57

Vad är din discord tagg? Denkan#0714

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 10dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för lall suntförnuft -girzly återstår 9 dagar och 23 timmar och 55 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var oseriöst och sa att till folk på torget ska japp some guzz kan jag få låna en bil och det var väldigt o seriöst och jag skulle verkligen inte gjort det men jag sa det iallafall och jag kan inte ändra på det nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snackat med en tjej. och hon sa att vi skulle träffas och hon skrev att hon var vid torget så gick jag fram till 3 personer och fråga ska japp some guzz kan jag få låna en bil, o sen pang så hände det jag blev bannad för lall sunförnuft 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte det var en felaktig ban eller vad man ska säga för att jag lallade ju när jag sa att jag skulle japp some guzz och fråga om bilar för jag hade inte nycklar till min då.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda har varit OOC. 1 var inte ens jag som spela det var min brorsa som spela på min dator medans jag var på fotbolls träning så gick han fram till någon och fråga "hur fixar man kartan inget laddar in" och andre var att jag hade varit vid fightclubben och knockat en/dödat en för han gav inte upp så ringde jag till ambulansen och sa att han var död så fick jag ban för halv ooc. Och Jag hade absolut inte gått fram till någon och fråga "hur fixar man kartan" och nu skulle jag istället för att säga att någon var död och skulle sagt att han var knockad istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte gått runt och sagt jag ska japp some guzz. Jag skulle istället och frågat ifall någon kunde skjusa mig till henne men jag skulle vara lite rolig och det slutade med att jag fick ban, har haft väldigt kul på servern så jag skulle gärna vilja ha en unbann. för jag var väldigt oseriöst då och kommer inte att ske i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. Kommer inte va så oseriös som jag var och jag kommer inte gå fram till folk och säga "ska japp some guzz kan jag låna någons bil" Kommer istället fråga om skjuts osv. Och jag har lärt mig väldigt mycket om dom bans jag fått tidigare.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka