Accepterad Degge | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Degge

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Dexter

Vad heter du på discord? Degge#8604

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från i ett år ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har varit biträdande på securitas förut och då lyckades jag och min chef få upp aktiviteten väldigt mycket under vår tid så det är något jag kommer att lägga mycket fokus på. Utöver det kommer jag att lägga mycket krut på att anställa folk som är kompetenta och mogna samt folk som kan anställa fler personer och jag har tänkt mig att skaffa ett belönings system där dem anställda som har mest aktivitet under en vecka får en bonus på en summa pengar. Jag kommer att ta stort ansvar genom att vara aktiv och se till så att yrket går framåt. Jag har tänkt mig att ha en bra kommunikaton med mina anställda genom att ha möten varje vecka och lyssna på saker som folk vill ändra på och vad som är dåligt och vad som kan förbättras.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag nämnde innan har jag varit biträdande där innan och kan därmed allting inom yrket, hur man håller en utbildning samt hur man hanterar discorden och dokument vid anställning. Jag vet även hur man håller yrket i rullning och får fler personer intresserade att komma in på en intervju.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne så många timmar per dag som möjligt, såklart kommer jag vara som mest aktiv när det är helg/lov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Såklart, kan alla regler då jag har varit staff här innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka