Användarnamn: Defskii
Vad är din steam profil länk? Defskii
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? Defskii#9280
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är lite allt mwn speciellt för att jobba hårt som polis och att aldrig ge upp. Är 14 år är
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar det seriöst och att jag ska försöka ta hand om servern. Jag kommer bidra med kraftfula ord som kommer hjälpa många.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tror att jag kan hantera det.
Hur många timmar har du på FiveM? Vet inte men tror 267h senaste
Hur hittade du Multistaden? Kollade runt liatan i fivem
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på något sätt på fivem
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? Defskii
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Vad är ditt discord namn? Defskii#9280
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är lite allt mwn speciellt för att jobba hårt som polis och att aldrig ge upp. Är 14 år är
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar det seriöst och att jag ska försöka ta hand om servern. Jag kommer bidra med kraftfula ord som kommer hjälpa många.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tror att jag kan hantera det.
Hur många timmar har du på FiveM? Vet inte men tror 267h senaste
Hur hittade du Multistaden? Kollade runt liatan i fivem
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på något sätt på fivem
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej