Nekad dedim15 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dedim15

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Derim

Vad är ditt discord namn? babyice2cold

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rodri gonzalez 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? musik glädje snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rodri Gonzalez är en medelålders man från göteborg. han har haft en rätt stökig uppväxt, mycket skit helt ärligt. det var mycket droger runt honom, både folk han kände och han själv ibland, och det satte sina spår. göteborg var liksom aldrig riktigt rätt för honom, det blev bara samma mönster om och om igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns RP är. Jag kommer alltid hålla en hög seriös nivå av rp och att följa reglerna. Bygga långvariga scenarion och skapa spännande grejer och jag kan bidra en varm god välkommande gemenskap.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet låter den andra personen vinna. Att jag låter motparten glänsa i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag det var att jag va lite dum och körde på en bil med traktor och jag lärde mig från den dagen att ha seriös rp och att aldrig göra om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM innebär att en man dödar eller skadar en annan utan giltig rpmässigt skäl eller föregående scenario. VDM Innebär att en spelare avsiktigt använder sitt fordon som ett vapen för att döda eller skada andra spelare/fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är en person som gillar att samarbeta med andra och ta ansvar när det behövs. jag försöker alltid vara seriös i det jag gör och bidra till en bra stämning. jag är också ganska lugn och kan hantera stressiga situationer utan att det spårar ur. tycker det är viktigt att följa regler och göra rätt för sig, speciellt i rp så det blir roligt för alla.

Nekad ansökan
Anledning: Annan rp server i din bio.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka