Nekad Deckz | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton ljung

Vad heter du på discord? Deckz#1840

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11 till 00 om inte jag ska ut med vänner etc

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 1 månad nu men innan jag blev blackad pga ett missförstånd så var jag i 9 månader på ett annat acc.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger,

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en väldigt aktiv person inom unive som har väldigt hög rp nivå, servervakten ska veta hur man följer regler och ska veta vad konsekvensen är för det annars är du inte rätt för detta Sv yrket. en speciell sv enligt mig är en bra förebild för alla spelare på servern som är villig att hjälpa till med att driva servern framåt så bra som helst och vill den bara gott! du som servervakt ska bara alltid finnas som hjälp för alla och du ska inte skapa några större problem, du ska bara vänta tills någon behöver hjälp liksom. men med det menar jag såklart att du ska rpa som vanligt även.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag just lämplig är för jag tidigare varit en bra SV för denna servern och jag gör/gjorde verkligen all i min makt för att driva unive framåt inom rp och trygghet. Jag är väldigt lämplig för jag är tidigare erfaren inom yrket samt jag är väldigt aktiv och rpar mycket här på unive då det är bästa servern. Jag är även väldigt trevlig och snäll mot andra och dömer ingen och jag skulle säga att därför är jag en bra SV och förebild för denna server. Jag gör faktiskt allt för att underlätta för er staffs och vill hjälpa till att banna eller kicka lite lallare eller folk som bryter regler. Jag vill även hjälpa att dva bilar som bara gör att unive laggar mer än vanligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt med bra ord enligt mig är - Trevlig, snäll, självsäker, erfaren. Nu med meningar så ska den veta reglerna och den ska kunna veta hur man rpar bra. du som SV ska heller inte ens tänka på att abuse dina perms för det är helt oacceptabelt och du är inte rätt för jobbet. Du som sv ska även veta att man ska klippa vid varje ban och ress samt man aska veta när man får använda sina kommands som ex /toggleid i olika scenarion. om du använder denna i en polisjakt som polis så är det abuse.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när man inte använder sina perms på rätt sätt utan på helt fel sätt. till ex - tänk dig att du är i ett skottscenario och du bli nerskjuten, Får du ressa då? - Nej absolut inte det är helt fel och det kallas för abuse och du får indraget direkt. Du får även inte använda dig av abuse med ex /toggleid ifall du typ är polis och letar efter någon i buskarna, oså sätter du på toggleid för att se hans id, det blir väldigt fel , fattar du poängen? Du får även inte revva dig hur som helst du ska alltid ha klipp. Samt det är möjligt att du kickar eller bannar någon när du blir rånad bara för du inte vill tappa dina grejer? det är väldigt stor abuse skulle jag säga!

Din servervakts ansökan har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka