Ej Antagen DeckeBoi | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeckeBoi

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Ditt discordnamn: Deckeboi2518

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är rätt aktiv på unive och kan rätt bra om reglerna. Jag kommer aktivt specca scemarion. Jag kommer aktivt kolla reports och hjälpa spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har på senaste sätt rätt mycket mild till grov pwg angående hur gäng/privatpersoner sänker och chamber på sina bilar för att få quickseat samt att inte rpa på skador. Fear rp är också ett stort problem på servern. Jag vill ändra på det. Jag har också sätt lite brist på social rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Fear rp ska jag och andra staffs aktivt åtgärda det om vi ser eller får en report om det IG. Men det med att sänka bilar, är det ett gäng så tar jag det vidare till krim ansv men är det en privat person då kan jag be han ändra själv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffesionellt är att vara trevlig mot spelarna och communityt. Samt att inte lalla med permsen man får som helper. Det är viktigt att agera så för att bygga mer band med communityt och få spelarna att respektera staffs mer och mer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka att göra staff arbete så mkt som möjligt men jag kmr fortfarande rpa en del. Jag tränar en del men ska klämma in staff arbetet ändå.

Hur länge har du spelat på Unive? Sän 20 någonting december 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka