Nekad ddg jumbo | Medlem ansökning(alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ddg jumbo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276840199/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? ddg jumbo #4159

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär födes år 1986 i tjernobyl den 26 april och han hetter ari hekkinen och han blev misshandlad va hans pappa och hans mamma gick bort i smaband med tjernobyl olyckan så därfer så blev han härdad och hängde på pizzerian och i gränder och sånt och han blev smäll fet av all pizza han åt och så sålde han knark till både minder åriga och dom över 18 han var tuffast i byn fram tills han och hans pappa flyta då blev det värre för ari då flytta han ut på gatan men det vara inte så länge han fortsatte med sinna inträsen knark och alkol langning till barn och vuxna och allt han kände var att ville hämnas på sin pappa vilket de han gjorde han åkte och kasta in han i en skop bill och körde han till en klippa och kasta ner han från klippan och åkte och tog en pizza och sen åkte han hem till sin pappa och tog hans hem och uppgradera sin knark försäljning med anställda och lagger och odlingar och börja gymma så han blev en muskel knute nu är ari 35år gammal och säljer knark och alkohol för säljning till folk och hjälper rånare och rånar banker och personer och han är jätte hord och arg och hatisk hela tiden för allt han har ståt ut med av sin pappa

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bidra med bra krim rp och att göra så att polsen har något att göra. och att bli den största kriminala personen i hela unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att man kan göra så mycket t.ex vara rånare vara posten, polis och m.m att du kan göra så mycket olika saker och att det är Sveriges största server

Hur hittade du Unive? min vän tipsa mig om er

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli den största kriminela på hela unive och skapa ett stort brotts imperium som kommer odla och sälja råna banker och personer m.m

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utväckla mit rp spelande som krim och göra så alla andra får en bra rp upplevelse på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Tillbaka