Nekad davvax | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

davvaking

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198352561892/

Ditt Hex-ID: 11000011761f6e4

Vad är din discord tagg? davvaking eller _sw_2

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bubble gum ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum valde att banna mig eftersom jag loggade efter en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina grabbar hade varit efter en bil ett tag. Vi väljer därför att hoppa ut och rikta mot de eftersom de va våra fiender. De väljer att åka därifrån eller jag minns inte riktigt eftersom detta var 5 dagar sedan jag blev bannad. Men i alla fall någon utav de hoppar ut ur bilen och skjuter de om jag inte har helt fel för jag dog i alla fall. Sedan så kommer mina päron in i mitt rum och frågar varför jag gibbar när jag istället skulle ha gjort klart en powerpoint tills imorgon för skolan. De säger att jag ska stänga av spelet direkt så det är därför jag var tvungen att logga. Jag försökte komma in så fort som möjligt, kanske tog lite mer än 10 minuter men jag försökte i alla fall komma ig igen. Men det var då jag märkte att jag var pbannad. Jag skrev därför till bubblegum hur det låg till men han verkade vara sten säker i sitt beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså, jag fattar hur bubblegum tänker och jag hoppades att han skulle förstå det utifrån min situation. Vi kunde i alla fall snacka i pm med en lugn ton mot varandra där vi kom fram till att jag kunde göra en besluts överklagan. Men jag gör inte en besluts överklagan för att jag förstår själv att jag har gjort fel. Det är därför jag tycker att jag inte förtjänar att ha tillbaka mina roller utan starta om ifrån scratch. Där jag kan lära mig utav mina misstag. Så nej, denna bannen var inte felaktig men det var lite surt bara på grund av sammahanget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad för clogg någon innan och denna gången var det ett misstag som jag försökte rätta till genom att gå ig, men eftersom jag redan var bannad blev det lite svårt. Jag kan även visa att jag har lärt mig efter detta misstag genom att säga att det är bara att blacka mig om jag gör detta misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda utifrån mitt perspektiv är att inte gå ig ifrån första början o bara göra klart powerpointen. Hade det varit ett annat sammanhang hade jag såklart spelat ut scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket kring min ban. Detta var bara som sagt ett stort misstag och jag förstod varför han inte ville ge mig någon till chans där i PM. Detta kommer självklart inte att hända igen då detta var bara ett misstag ifrån grunden. Jag har också tänkt på min ban i dessa 5 dagar och jag valde att göra en överklagan nu och se vad bubblegum tänker om att ge mig en chans tillbaka eller inte. Föresgår detta igen så är det bara att blacka mig helt ärligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka