Nekad Dave | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dave

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026810808/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f922fb8

Vad är din discord tagg? davida9097

Vem var det som bannade dig? williaam07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för ja gjorde fel då ja skjöt istället för att köra och hoppas på det bästaa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade en fiende vid namn dtv och sedan kommer dessa grabbar och de har allians ngn pittaar hnm jag tar hnm å då kommer yakuzaa och skjuter på mig helt utan anledning och då skjuter jag haan jag har kidnappad och drar därifrån för min egen säkerhet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jaa skulle tagit med honom och hoppas på det bästa amed hnm med mig enda aanl till att ja skjöt hnm var för kunna försvaara mig om något hände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ooc.halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att antingen låtit han vaa eller ta hnm iväg och utföra kidnappningen på ett så sätt som följer reglernaa och utvecklaar rpn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid spela aför aatt utveckla rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka