Accepterad Dariszzgod | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dariszzgod

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? dariszzgod.

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Bojan Pavic (24år) är en kille som älskar juridik och sport. Redan när han var liten, pratades det mycket om lagar och ekonomi hemma hos hans föräldrar. Hans mamma och pappa jobbade med ekonomi och juridik, och det gjorde att Bojanblev intresserad av det redan från början. Hans föräldrar lärde honom om rättvisa och vad som är rätt och fel. Bojan tyckte det var spännande att höra dem prata om svåra juridiska fall och smarta sätt att göra affärer. När han blev äldre, var han med i skolans debattklubb och tävlade i olika saker om juridik och ekonomi. Han drömde om att studera ämnena mer och använda kunskapen för att hjälpa människor. Det var detta som startade en glöd inom honom att alltid få jobb runt och kring folk för han fort lär känna personer samt vet vad som är rätt och fel, därför har Bojan nu som mål att få kunna jobba med lagen sen om de blir polis eller ordningsvakt är inte något han lägger allt för mycket vikt i så länge han kan hjälpa folk och får jobba under press.
Bojan gillar också sport, särskilt fotboll, golf och skidåkning. Han tycker att sport är kul för att det är en blandning av passion och strategi. Detta har gjort att han verkligen förstår hur man jobbar som en lag och ställer upp för varandra och inom arbetslivet vill han gärna ha ett jobb som innebär planera och jobba med olika strategier och gärna under tiden kunna stoppa folk som är på fel sida lagen.

Bojans uppväxt och hans liv som mindre var väldigt bra, han hade bra kontakt med sin familj och föräldrar som brydde sig om honom men även var målmedvetna och hade stort intresse för vad Bojan skulle göra i framtiden. Därför hade hans föräldrar höga ambitioner att spegla hur ett liv ser ut om man jobbar välbetalda arbeten och arbete med lagen och inte mot den. När Bojan var 16 och började gymnasiet var det dock en tuff period för familjen då Bojan inte kom inte på den högpresigskola som han ville studera på och kom istället in på en sämre och hamnade bland folk som ofta busade runt. Detta gjorde att hans föräldrar blev mer bakåtdragna och behövde reflektera om de var dom som hade gjort något fel eller varför de hamnade i denna situation. När Bojan kände hur besvikna hans föräldrar vart men även hur de blev besvikna på sig själv så lovade han sig att han skulle bort från detta och en dag kunna stolt sätta ditt personer som dom han hade i skolan för han vet att de hade gjort hans föräldrar glada igen och tagit tillbaka familjen på banan.

Bojan har alltså varit med om mycket och hunnit se mycket under de få åren han levt,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och sociala scenarion där båda parterna ska ha det kul. Jag är som person någon som förvandlar något negativt till något positivt, så ifall det skulle hända något dåligt hade jag gjort mitt bästa för att göra det roligt. Sedan även seriös RP som kommer vara underhållande för både mig och motparten. Min karaktär är unik på så sätt att man aldrig vet när han kanske kan bli arg eller när det är på skoj. Mitt mål inom RP:n kommer vara att ta del av de event som servern håller och kunna vara en del av den vardagliga RP:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte spela för sin egna vinst, PWG alltså. Alla ska ha det kul och det ska vara rättvist.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming(Exempelvis att jag krockar in i en väg o kör iväg utan att rpa på skador), Metagaming ( ta info utanför IG), Sunt förnuft (Man tänker inte logiskt/logiskt tänkande), Cop bait, Fail Rp, VDM (vehicle death match), Rdm (random death match), Clogg(combat logging/lämna scenario osv) o NLR (Ej komma ihåg bakomliggande scenario där man dog).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, rpat i sedan 2021 så har ganska så bra koll på regler och bra rp känsla:)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka