Accepterad Dariszzgod | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dariszzgod

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199570780268/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ffe806c

Vad är din discord tagg? dariszzgod.

Vem var det som bannade dig? Barbie

Bild på banmeddelande: bild_2025-03-26_170255927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag lallade med ett par personer genom att jaga dem med mitt fordon och försöka pitta dem. Tillslut så bromsade dem och jag hann inte stanna vilket resulterade i att bilen jag jagade flög.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra skulle köra ifrån fängelset efter att ha lagt in någon för ett brott. Eftersom klockan var 01:50 så var vi i ett lall humör. När vi skulle köra iväg så körde min polare in i mig och sedan mot sandy. Då valde jag att jaga honom och försöka pitta tillbaka honom inte med tanke på konsekvenserna. När vi då kom till sandy och jag var bakom min polare så kom vi till sandy sjukan där jag till slut körde in i honom med hög på grund av att min polare bromsade och jag var precis bakom honom. Därefter så gjorde vi inget och jag valde då att lägga mig, klockan var omkring 02:00. Nästa dag fick jag pm av barbie där hon skrev att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet här, jag skulle aldrig kört efter honom och försökt pitta han. Jag tänkte inte riktigt på det med tanke på att vi snackade skit med varandra o skrattade. Jag tänkte liksom som om de vore gta online den stunden med tanke på att inprincip ingen var vid oss och att klockan var så sent. Jag ber så mycket om ursäkt för det jag gjorde, jag vet att det var jag som gjorde fel här och säger inte emot det. Jag har bara blivit bannad 1 gång tidigare så har inte direkt något att lära mig av. Men nu när jag vet att det jag gjorde var fel så kan jag ta lärdom så att det aldrig sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen var pga server byte med mera, det har jag tagit lärdom genom att få en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte följt efter honom och undvika att vara på lall humör ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tänka efter och se ifall det jag gör har några konsekvenser/bryter mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka