Nekad Dansken | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 15:00 Dansken

Vad är din discord tagg? Dansken#2088

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för skotsäker bill abuse.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt från en skottsäkre bil men jag vevade ner rutan för mig men den är tydligen fortfarande skottsäker av det. Det visste ej jag har klip på det och kan vissa det om ni vill.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid weedet och några killar rikta micro mot oss meen jag satt i en skotsäker bil så jag körde ivägg sedan körde jag till mina pollare och vi sköt mot dem och slakta dem. Alla dog sedan blev jag indragen i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt reglerna är det ej det men man måste igentligen göra en amnälan först men det sket Dumle i och banna mig direkt istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För powergaming inte mer saker och typ suntförnuft att köra för snabbt runt torget eller så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skjuta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

+rep om du veva ner rutan så är de ju inte skottsäkert så du ska inte vara bannad och det var dåligt gjort av dumle

+rep om du veva ner rutan så är de ju inte skottsäkert så du ska inte vara bannad och det var dåligt gjort av dumle
Den är fortfarande skotsäker på något sätt jag vevade ner den för mig men det är ett osynligt glass så man ej kan skjuta mig man jag kan skjuta dem

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka