Accepterad dannezz | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019934621/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? dannezz#4837

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Sarkonovic och är 20 år gammal. Han är född och uppväxt med inländsk bakgrund. Pappa är från Serbien och mamman är från Ryssland och Sverige. Han har Fokuserat på skolan i sitt liv men sen efter hans lillebror blev inblandad i fel saker så drogs Dragan också in med honom. Efter det har han tuggat i centrum med grabbarna. Men nu när han flyttade in i staden till sin lillebror så vill han börja om på nytt. Hans bror och nära vänner är kriminella sen barnsben. Men han vet inte riktigt vad han tycker om det. Han kommer att försöka vara äkta, en person som älskar bilar och alltid vara " Den som kör " vid alla sammanhang. Hans dröm är att kunna hjälpa folk som har varit i hans skor och få jobb på autoexperten eller vianor. Dragan och hans lillebror hjälpte alltid sina nära och familj med bilar. Han vill bli framgångsrik och kunna höra hans namn viskas "han klarade det"

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag tycker att de behövs fler personer som bidrar till Unive. Jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rp nivån är väldigt hög och realasistisk, enkonomin på servern är väldigt bra jämfört med andra. Staffssen jobbar väldigt bra med att hjälpa alla personer. Unive RP är den bästa RP servern jag har spelat på. Alla medborgare i staden har också en hög nivå av RP och man får lära känna nya folk osåvidare

Hur hittade du Unive? Jag skrollade runt lite inne i fivem med "sverige" filtret på och så såg jag att ni hade många spelare så tänkte testa och blev sedan kär nästan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är utveckla den så mycket jag kan för att kunna få jobb som chef eller advokat för att kunna bli framgångsrik och visa alla att jag klarade det. Kunna hjälpa ny inflyttande folk kommer jag också jag kan hjälpa dom med att köpa bil eller att inte bli lurad av någon.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en roll som chef någonstans eller äga typ autoexperten. Bara kunna vara han som har allt man behöver, jag vill hjälpa folk med att köpa och sälja bilar. Jag vill få flera personer som har blandad sig i kriminella handlingar att sluta och börja jobba vitt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top