Dubbelpost Dannezan | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Användarnamn: Dannezan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105311622/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dannezan

Vad är din discord tagg? Dannezan#9921

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent bannad för:lär dig rpa

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för jag stod på torget och hjälpte några som hade råkat kört över varandra sen löste dem det sen så tog jag ev voi och det börja lagga för mig sen så råka jag nudda en av dem med en voi och då tyckte philip att jag ska få en permanent ban för jag råka köra in i en människa!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Att jag var på torget och hyrde en voi och precis innan hjälpt några som hade råkat köra på en med voi! (dem löste det)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för jag råka och för det lagga sen så kan man inte få permanent ban för att jag råka köra på en människa med voi

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka springa in i en eld när det brann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting för jag gjorde liksom inget fel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte hyra voi och inte vara på torget för då blir man bannad bara!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka