Nekad Daniiii | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniiii

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Vad är ditt discord namn? 1daniiii. eller Daniiii

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Dani Emilsson jag är född 1990-01-02 min känslor är Glädje/kärlek Hålla kvar, fortsätta aktiviteten Öka det behagliga som ger glädje, vila, avslappning, välbefinnande mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det enda jag läser om jag skulle villa jobba på mekonomen det är mitt största intresse, men jag skulle också kunna jobba på falk det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar också att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör än så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Men det va allt om mitt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med riktigt bra roleplay, jag har lirat FiveM väldigt länge och tar det seriöst. Som jag skulle göra i verkliga livet. Alla kan spela tuffa bakom en dator skärm, men det gör inte jag. För så fungerar det inte i verklighetens värld. Det gäller att passa in och arbeta bakom rampljuset. Ni kommer höra mitt namn så småningom, och kommer definivt represent staden på allra bästa sätt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna scenarion för att det ska va kul och att man ska spela för rolig rp istället för vinsten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft, rdm, vdm, powergaming. Kan alla regler utantill.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aa har spelat unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning och frågan om vad det innebär att spela för motpartens vinst. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka