Nekad Daniel mirza | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas chef:)

Vad heter du IRL? Daniel mirza

Vad heter du på discord? beetlejuice#4594

Hur gammal är du? 07a

Hur många timmar har du på Fivem? 200 Timmar:)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet därför att det är aldrig någon där som jobbar, sen jag va ett barn har jag alltid varit intresserad av att sälja bilar. vill verkligen bli chef därför att folk ska komma till Marja lisas och den där bil firman ska bli spelets bästa bilfirma

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tyvärr så har jag inga erfarenheter men jag är trevlig och är alltid på ett bra humör och kommer att behandla mina kollegor jätte rättvist och sen kommer jag också att behandla och respektera de kunderna.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är alltid pratglad, glad, trevlig, har inte något emot folk, älskar att jobba med människor, gillar bilar. Min karaktär är 27år och har en tuff uppväxt. Hans mamma och pappa blev dödade av en man som var berusad och drogad. Daniel var kanske på ett barnhem i 1 år sen så adopterade en familj Daniel. Först så såg allt bra ut men desto större han blev så insåg han att fosterfamiljen var med i ett gatugäng. Daniel hade mycket press på sig och bröderna ville att han skulle bli kriminell men Daniel hade drömmar. Hans drömmar var att jobba med bilar. Direkt när han fyllde 18 år så började han jobba hos postnord. Han älskade det jobbet men en av hans bonus bröder ägde en bilfirma som han jobbade på. Efter ett par år så gick Daniel och bonus brorn på en promenad. Men sen hör de ett märkligt ljud och sen kommer det en bil och börjar skjuta mot de. Bonus brodern avled på plats. Han hade fyllt i ett Testamente där det stod vem som fick vad. I testamentet så stod det att Daniel skulle på bonus brorns Impala 64. Den var trasig och när Daniel hade råd så började han modifiera den och det blev till en riktig snygg bil med Hydraulik. Så efter några år så började.
Min karaktär är väldigt glad, pratsam, trevlig och älskar att jobba med andra människor. Daniel tänker att alla människor är lika mycket värda och att hudfärg spelar ingen roll. Om en person kommer och är otrevlig så är Daniel mycket trevligare, ändå om han börjar svära så bryr Daniel inte sig han fortsätter att jobba.

Hur ofta kommer du vara inne? Dessvärre kommer jag bara att vara online på helger på grund av skolan. Men jag kommer försöka att vara så aktiv som möjligt:)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart det här är lungt sveriges bästa server:):):):)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte:)

Har du läst våra Regler? Yes såklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka