Accepterad Daniel-_- | Whitelist ansökning [BillyBrunsås | Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel-_-

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Daniel-_-/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel varverud

Vad är ditt discord namn? Daniel☹#7770

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Åkesson och är 50 år gammal Nils har haft en bra uppväxt med rika föräldrar men när han blev 16 så vill han bli kriminal för han villa vara respekterad på gatorna och då slängde hans pappa ut honom och han har bott på gatorna enda sedan dess men nu har han flyttat till en ny stad och vill ta tag i livet. han har haft intresse för bilar och motorer hela livet och han drömmer om att jobba i bilverkstad

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har en väldigt hög RP nivå och kommer bidra till att höja RP nivån på servern och är väldigt aktiv och kan alla regler och kommer ta detta 100% seriöst. och vill ha ett seröst jobb på denna servern och ha kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha ett jobb och jag har en plats hos vianor och de sägar att jag är duktig men jag behöver bara en whitelist så kan jag jobba där och det är min ända önskan med den här servern är att jobba med bilar så om jag skulle fått den här whitelistesten så skulle jag ha fått mit drömjobb

Hur hittade du Multistaden? jag kollade på RP videor på yt och så letade jag lite för jag ville också börja och då hittade jag er och tyckte att ni var jätte bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och göra så andra har så kul som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope jag kör inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka