Nekad DaniDorito | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Danidorito112/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cce3f65

Vad är din discord tagg? .danidorito

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-11 211657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? valde att göra cp saker och ta ut vapen ur stashet för att ge mig andra karaktär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jahop då var man här igen. Kan säga kort men tydligt att jag har gjort fel och att detta var ett riktigt dumt val av mig. Så det började med att jag vill ha pengar för att kunna göra saker in game för att jag hade lite pengar. så jag fick en ide som jag trodde var bra och de var att ta ut vapen ur stashet eftersom de flesta vapnen är dyra där. Så jag gjorde det ett apr gånger och trodde verkligebn att jag skulle klara det. Men det sluta med att man hitta logsen och jag åkte på en fin p ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja clogg och lall och några andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut, inte vara vapen och pengar "kåt", då loggsen alltid kommer hitta det du gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, att inte få den här "kåt heten" för vapen och pengar, och istället jobba mig fram

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag vet att du kommer neka den toris men vill ba säga hur jag känner. Ifall du kunde ge mig en ny chans hade det varit jätte tacksamt, men jag förstår ifall du inte litar på det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka