Accepterad dani_m5 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dani_m5

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani Ursu

Vad är ditt discord namn? dani_m5

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär hette Dani Ursu han är 20 år gammal och han är född i Lund och vuxit upp på Lunds tuffa gator, hans bror dog för att han blev påkört av en berusad förare vilket gjorde Dani ganska arg och ledsen, då har han bestämt sig att bli polis och försöka sätta stop på kriminalitet och speciell förare som är under berusning. Danis intressen är motorcyklar och bilar. Hans plan ät att ha en framgångsrik poliskarriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till bra RP och säga till om någon har brutit mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot. Den personen som har förlorat ska acceptera att hon har förlurat,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna och har förstått dom klart och tydligt. man ska skicka in bevismaterial om man ska anmäla någon. Max 18 styck gängmedlemmar (20 mc gäng).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 300 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har lite erfarenhet inom RP och vill bidra till att man har roligt på RP:en

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka