Accepterad Danca470 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danca470

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel Luis

Vad är ditt discord namn? dancalito470

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Speng Junior, 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, Rolig, introvert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Speng Junior växte upp i ett område där kriminalitet var en del av vardagen. Under sin uppväxt såg han hur våld och brott påverkade både familjer och samhället omkring honom. De erfarenheterna gjorde att han bestämde sig för att gå en annan väg i livet. Hans mål är att arbeta inom Polismyndigheten eller räddningstjänsten, där han kan hjälpa människor, skapa trygghet och bidra till att göra staden till en bättre plats. Han är en person som föredrar att lösa konflikter genom kommunikation framför våld och ser lagarbete som en viktig del av sitt arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till seriös, realistisk och långsiktig RP där alla inblandade får en bra upplevelse. Jag försöker alltid spela på ett sätt som utvecklar scenarion istället för att avsluta dem snabbt. Om jag blir polis eller arbetar inom räddningstjänsten vill jag skapa roliga och engagerande situationer för både civila och kriminella spelare, samtidigt som jag följer serverns regler och värnar om en positiv stämning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara fokuserar på att själv "vinna", utan att man spelar på ett sätt som gör scenariot roligt och trovärdigt för alla inblandade. Ibland innebär det att acceptera motgångar eller anpassa sitt agerande för att skapa bättre RP och en mer realistisk upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska visa respekt mot andra spelare och inte använda rasistiska, sexistiska eller andra kränkande uttryck. RDM (Random Deathmatch) och VDM (Vehicle Deathmatch) är förbjudet. Dessutom ska man alltid värna om god och realistisk RP, följa FearRP och inte använda information som ens karaktär inte rimligtvis känner till (metagaming).

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag söker mig till Unive eftersom jag vill spela på en seriös server där kvalitativ RP står i fokus. Jag är lugn, tar gärna till mig feedback och följer regler. Mitt mål är att bidra till en trevlig gemenskap och skapa roliga scenarion för både mig själv och andra spelare.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka