Nekad dan | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin123

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Walter Ahlgren han 25 år gammal och är väldigt snäll. Walter växte upp i en liten stad som heter Eslöv. När Walter var 5 så dog hans hund som han hade sedan van var en bebis han blev väldigt ledsen. Han gick inte i skolan säkilt mycket han gick i skolan i 2 timmar varje dag tills han slutade 6an. När Walter började 7an så fick han ett väldigt stort intresse av bilar, Walters dröm bil är en Audi Rs7 som är grå när Walter är var 18 så ville han jobba som bil säljare så han har pluggar väldigt mycket så han kan bli det när han skulle testa att jobba som det så sa hans chef att han inte skulle kunna jobba för att han inte har inte kundskapen om det så han fick lämna efter en dag nu pluggar väldigt mycket så han ska kunna jobba som det och ha råd med en Audi Rs7 i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en hög och bra rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda patientertna ska kunna vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst grundreglerna. VDM, RDM, COPBAIT, METAGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på RP på Twitch och Youtube

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och omtänksam till dem i närheten

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka