Nekad Damp Janne | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Damp Janne

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080357639

Vad är ditt namn i verkligheten? Janne

Vad är ditt discord namn? KLIVER IN#6902

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft en väldigt svår uppväxt med föräldrar som druckit konstant och inte alls har kunnat tagit hand om barnen på ett bra sätt. Denna svåra uppväxt har lett min karaktär till att gå med i gäng samt börja med droger, inte bara använda de själv utan även sälja de. Min karaktär är just nu 48 år gammal och har inga mer intressen än droger.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till mycket roligt samt lite kniviga situationer för polisen. Jag kommer även bidra och visa lite mer om vad som egentligen händer runt om i riktiga världen, visa att kriminalitet är något som sker, och sker ganska ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är den första och ända servern jag någonsin tyckt och tycker är bra samt den ända jag tyckt är värd att lägga ner mycket tid på.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade till multistaden genom min polare. Nästintill alla av mina kompisar som kör fivem kör på denna rpn och har många gånger rekommenderat den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att vara kriminell och visa vad som händer runt om i världen, vilket jag tycker är lättast genom att demonisera för folk inuti rpn.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? All tid jag lägger ner på fivem ägnar jag enbart till denna rpn, detta är den ända rpn som jag faktiskt tyckt om. Det som gör den så bra är att alla på rpn håller den så extremt verklig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka